Zoekend naar een standhouder die zich wil onderscheiden en opvallen op de AutoRai…
- Dag 1 Eerst de totale lijst uitgedraaid, doelgroep uitgezocht, via linkedin de marketing managers opgezocht en aan het bellen geslagen. Totaal verschillende reacties maar iedereen stond open te woord. Diverse mailtjes eruit gedaan, nagebeld en afgewezen. TOTDAT haha je hoeft er maar eentje te hebben iemand lekker enthousiast reageerde. Goed gevoel.
- Dag 2 Info gemaild, binnen 5 minuten: prijsinfo, reply direct….. ’s avonds nog een aanvullend mailtje met digitaal monster als optie……
- Dag 3 Volgende dag niet bereikbaar, voicemail ingesproken, geen reactie. hmmmmmm voelt niet goed.
- Dag 4 Onderweg naar lunchafspraak (eerder weggegaan) gebeld, geSMSt-reply-reply-reply-reply. Toch maar langs gegaan. Zag een auto met logo achter me rijden, maar was in gedachten verzonken te bedenken welke gezamenlijke relaties we hadden. Op naar binnen… nee, die zit in Leeuwarden… he???? sjaggie, monster achter gelaten, naar buiten gelopen komt een bekend (Social Media) gezicht me tegemoet hallo Herma… Dingen moeten bijzonder zijn, anders en opvallen (nou dan ben je bij mij aan het juiste adres). Mega leuk gesprek gehad over gezamenlijke kennissen, markt, diverse beurzen, heren-dames etc. Komt er zsm op terug, goed gevoel ! Wellicht niet de AutoRai maar dan toch 1 van de diverse andere beurzen.
Wil je opvallen dan moet je zaken ANDERS doen.
2011 = diverse vormen van communicatie: mail, telefoon, mobiel, Linkedin, SMS, alleen twitter hebben we nog niet gehad…..
Opdracht via twitter zou wel heel HNW zijn…