In de krant van vandaag stonden de aanbiedingen van Lidl mbt thema NEDERLAND. Een fiets kon niet vergeten worden.
Een leuke zwarte met bruine accenten voor een leuke prijs. Daar ik een fietsenonnut ben en hij buiten is en blijft staan, klaar om in aktie te komen heb ik geen zin er veel geld aan te spenderen. Dus alles wordt wandelend of met motor of auto gedaan. Binnen Lunteren probeer ik het te beperken tot de benenwagen.
Binnen een paar uur lekker in het zonnetje naar Lidl gekuierd en een fiets gekocht. Thuis aangekomen direct alle beschermende materialen eraf gehaald en de pedalen erop gezet.
ECHTER….. het slot ging heel moeilijk open en dicht en de ketting liep aan 2 mankementen die een buiten-sta-fiets echt niet kan gebruiken.
Dus weer op naar de LIDL. Een dame met de bekende kleding aangesproken en binnen 2 minuten stond ik met geld, zonder fiets weer buiten.
Haar argumentatie : een klant moet tevreden zijn, zowel over een blikje cola waar prik in moet zitten als een fiets die moet functioneren. Problemen over teruggave na ontevredenheid kost meer.
CHAPEAU Lidl, dit is een voorbeeld van leveranciersfatsoen, klantenservice maar vooral VISIE.