Sterk staaltje social media



@erikdewilde meldde via twitter dat hij zich voor een business bootcamp van Nisandeh Neta had ingeschreven. Daar Erik bekend staat als super netwerker, hem gevolgd en ook opgegeven. Daar werden de dames Karin Erkens en Dorine Erkens van Business contact enorm in de picture gezet voor hun inzet en motivatie. In een linkedin update meldden Karin dat een gratis (t.w.v. € 350,00) Mystery Visit bij een restaurant achtergelaten kon worden LEUK IDEE ! Een aantal kaartjes opgevraagd en in mijn tas gedaan. Deze is echter zo groot als een hutkoffer maar daarover later meer….

Maria Harmsen meldde dat ze heerlijk volgens haar tafelgenoten had gekookt. Vervolgens reageerden een aantal tweeps : lekker, wanneer mogen wij dat proeven? Het cluppie bestond uiteindelijk uit een 6-tal twitteraars die Maria dus echt uitnodigde voor een tweet-meet-eat waarbij de datumpick via een internetdatumprikker ging.

Daar was ook @sancomm (Communicatie zonder omhaal en omwegen) (sorry de meeste tweeps ken je in eerste instantie bij hun twitternaam….)

Vervolgens wilde ik na een vakantie in Spanje, waarbij gezegd moet worden, heerlijk gegeten maar te weinig tapa’s nog ff het Spanje gevoel herbeleven dus vroeg via twitter #durftevragen waar is in Nederland de aller, aller, allerlekkerste tapabar ???? Waarbij @sancomm meldde Cava Andalusie .

Zo gezegd zo gedaan, bij Cava Andalusie HEERLIJK !!!!!!!! gegeten, niet vergeten een bij app Iens (weetwaarjeeet) een mening opgeven.

En en daar komen bovenstaande ervaringen bij elkaar een Tegoedbon voor een gratis mystery visit achter gelaten. SORRY ze hebben maanden in mijn tas gezeten, maar het moet ff tussen mijn oren gaan zitten. Komt goed !




WAT is een MysteryVisit
Je krijgt bezoek van een Mystery Guest in je restaurant. De Mystery Guest maakt een uitgebreide rapportage van het bezoek aan het restaurant. Aan de hand van deze rapportage maakt RestaurantContact een beknopt overzicht met praktische handvaten en tips ter verbetering. De tips zijn direct toepasbaar en kunnen leiden to omzetverhoging.

WAAROM een MysteryVisit?

  • Meer omzet door praktische tips ter verbetering
  • Vergroting naamsbekendheid door mond-tot-mondreclame door tevreden gasten
  • Gasten bezoeken je restaurant vaker.

Zo is het een voorbeeld van een sterk staaltje social media !

Horen-luisteren-combineren-genieten… !