Betrouwbare leveranciers zijn van levensbelang.



Via mail kreeg ik de vraag of ik gegraveerde troffels als relatiegeschenk kon organiseren. Maar ik heb ze wel overmorgen nodig.
Natuurlijk, daar gaan we voor.

Als een speer naar de doe-het-zelf boulevard in Ede gereden en alle bouwmarkten afgestruind.

  1. ze hadden er niet voldoende (ook hier is liquiditeit een hot item)
  2. er stond een niet te verwijderen logo op
  3. het oppervlak was zo grof (zodat een gravering niet zichtbaar zou zijn)
  4. ik moest een pasje hebben (duurt wel 3 dagen)
  5. linkse of rechtse (maakt niet uit, het is een relatiegeschenk)
  6. voor truffels moet u bij AH zijn (grapje…….)
  7. uiteindelijk bij de laatste BINGO!

Vervolgens alle stickers verwijderd, verpakt, een adres sticker op de buitenkant en de adressticker van de ontvanger in de doos, zodat daar geen discussie, lees typefouten konden ontstaan en met spoedservice bij het postkantoor verzonden.
De volgende dag belde de graveerder dat zijn computer het lettertype van de gravering niet kende, of we moesten een logo met lijn…. mailen of hij zou er een passend lettertype bij zoeken. HEERLIJK! Mijn mail is in de cloud dankzij Ronald Otto van HTTPS ff zoeken, klant bellen, keuzes overleggen, beslissen, graveerder bellen, klaar! Tegen de tijd dat ik op mijn kantoor arriveerde kreeg ik al een foto (bovenstaand) van het resultaat en was het pakketje weer met spoedservice van post.nl naar Markelo verzonden. Foto naar klant gemaild.

Vanmorgen kreeg ik al een mail van klant.

Goedemorgen  Herma,
Geweldig!!!!
Ziet er heel mooi uit. Complimenten.
En zo juist ontvang ik een mail dat de troffels al zijn bezorgd.
Je hebt het prima geregeld. Echt heel erg bedankt!!!

Heerlijk van die klanten en ook leveranciers die voor mij van levensbelang zijn.

Van zo’n successtory krijg ik echt energie. En gelukkig zijn er ook opdrachten die wat eenvoudiger verlopen……