
Na diverse beurs trolley projecten hebben we ervaring in de does and don’ts.
De bedrukking moet eenvoudig en duidelijk zijn. In slechts een fractie van een seconde beoordeelt de ‘prospect’ of hij uw reclame uiting interessant genoeg vindt om nader te bestuderen.
Tevens is de kleurstelling van de beurs van belang. Is het een heldere sfeer, of juist gezellig dan wel zakelijk.
En last but not least zijn de kleuren van de gangpaden bepalend voor de exposure.
Daarnaast moet circa 8% van het wandelend publiek uw reclamezuil zijn. Dus bij een beursbezoekers aantal van 50.000 moeten er door de dagen heen toch 4000 trolleys gaan rollen.
Last but not least, moet vanaf beursopening zo veel en zo snel mogelijk de alternatieve beurstassen door de gangpaden schrijden. Ze verspreiden zich door de dag heen.
Vergeet niet het standnummer in de layout mee te nemen. Je bent dan makkelijker te vinden….
De allermooiste reacties zijn:
- Eindelijk heb ik jullie gevonden, het was zoeken maar ik moest en zou zo’n handige rollende doos hebben.
- Jeetje zitten jullie op nieuwe aanvoer te wachten? Dan kom ik over 10 minuten wel terug, kan ik er eentje reserveren?
- Ohhhh dit heb ik nou nodig, mijn schouder doet pijn en nu hoef ik alleen maar te trekken en niet meer te tillen.
Geef als eerste een reactie