Zoek
Sluit dit zoekvak.

Herhaling is de kracht van de boodschap

2e opdracht van Bidfood, toen DeliXL

Echt succes is een herhaling opdracht

herhalingsopdracht
herhalingsopdracht

Van 7 – 10 januari was de Horecava in de Rai in Amsterdam. Ze willen weer onze trolleys, dus onze trolley gaat op herhaling.
In 2011 mochten wij aan DeliXl 3000 beurs trolleys leveren. Die op de beurs als beursweggevertje ingezet werden.
De argumentatie: zie je logo door de beursgangen gaan.
0,5 m2 publiciteit per trolley, dat is bij 3000 stuks 1440 m2, komt overeen met een dikke 6.000 krantenpagina’s.
Niets is minder waar want nu, in 2013 heeft Rick Peters sr. accountmanager DeliXL Schiedam er 2 jaar na dato weer op de Horecava 2 mogen fotograferen.
En hij zette deze foto vandaag op twitter met de tekst:  Ze zijn blijkbaar van hoge kwaliteit!
2 Dames hadden ze blijkbaar goed bewaard en wederom meegenomen om al hun vondsten in mee te kunnen nemen.
Een bevestiging voor de goede kwaliteit alsmede functionaliteit..

De eerste DeliXL trolley kun je hier vinden.

Herhaling is de kracht van de boodschap!

Meer van Kado-unieK

Blije klanten

5/5

“Werken met Herma is echt heel fijn. Voor onze Rode Kruis vrijwilligers zochten we een mooi eindejaarsgeschenk en Herma dacht mee met onze wensen. Het contact was erg prettig. Ze is enthousiast, schakelt snel en verzorgde alles tot in de puntjes. Even schakelen of sparren tussendoor kan altijd."

5/5

"Wij werken al jaren met Kado-unieK (Herma Goris) en we zijn altijd zeer tevreden met de geleverde diensten. Herma is snel en accuraat in het leveren van onze bestellingen. De service is uiterst betrouwbaar. Onze bestellingen worden op tijd geleverd. Ook bij last-minute verzoeken heeft Herma altijd tijd en is ze ook in staat om op tijd te leveren. Kortom, wij zijn zeer tevreden met Kado-unieK."