Herhaling is de kracht van de boodschap

Van 7 – 10 januari was de Horecava in de Rai in Amsterdam.
In 2011 mochten wij aan DeliXl 3000 beurs trolleys leveren. Die op de beurs als beursweggevertje ingezet werden.
De argumentatie: zie je logo door de beursgangen gaan.
0,5 m2 publiciteit per trolley, dat is bij 3000 stuks 1440 m2, komt overeen met een dikke 6.000 krantenpagina’s.
Niets is minder waar want nu, in 2013 heeft Rick Peters sr. accountmanager DeliXL Schiedam er 2 jaar na dato weer op de Horecava 2 mogen fotograferen.
En zette deze foto vandaag op twitter met de tekst:  Ze zijn blijkbaar van hoge kwaliteit!
2 Dames hadden ze blijkbaar goed bewaard en wederom meegenomen om al hun vondsten in mee te kunnen nemen.
Een bevestiging voor de goede kwaliteit alsmede functionaliteit..

Herhaling is de kracht van de boodschap!

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie