Corona heeft ons al 10 maanden in de greep. Van een intelligente lockdown wijzigen de do’s and don’ts zich elke paar weken. Dus veel thuiswerken, niet uit eten, geen bioscoop, dierentuin en museum bezoeken. Maar dan kan wel een digitale teams meeting met een tompouce pakket.
Geen vrimibo noch praatjes bij het koffiezet apparaat.
Diverse bedrijven, instellingen en organisaties vragen me om iets lekkers en leuks in elkaar te organiseren. Dat wisselt van zonnebloem pitten en pompoensoep- naar borrelpakketten. Inmiddels zijn we bezig met Sinterklaas letters, heel bijzonder de verpakte kerstpakketten en oliebol dozen.
Tompouce pakket
Een hele leuke was een aanvraag en vervolgens opdracht van vaste relatie: het tompouce pakket. De ‘deelnemers’ kregen 2 dagen voor de teams sessie het pakketje binnen en moesten hun eigen aanvulling aan de tompouce geven. Een zakje met chocolade drops om je eigen warme chocolademelk te maken. Mijn leuke toevoeging was een A4 met voorbeelden van dat de manier waarop je je tompouce eet bevestigend is voor je karakter. Het full color kaartje met kleine tompouces met een persoonlijke tekst op de achterkant maakte het pakket af.
Het vegetarische borrelpakket bevatte veel regionale producten en de persoonlijke touch waren de chocolade letter. De eerste letters van de voor- en achternaam.
Tompoucen zijn echt nederlands….