Trost 3.000 kartonnen trolley’s rollen over een beurs

Beurstrolley voor exposure

Giga exposure: zie jouw logo door de beurspaden rollen

Maak indruk met jouw logo op een beurs

Enorm leuke aanvraag medio november 2010 voor mijn kartonnen trolleys voor een beurs in januari 2011.

In eerste instantie een heel enthousiaste reactie en daarna toch maar niet…..

Om vervolgens een week later toch een bestelling te krijgen : 3.000 stuks = 7 – 8% van de bezoekers.

Produktie van digitaal monster direct in gang gezet en omgaand akkoord.

Door een flitsende aktie tussen klant, leverancier en producent.

Ivm oud-en-nieuw half december, precies op tijd, geleverd.

Op de eerste dag van beurs gaan dan totaal onverwacht de foutkansen door mijn hoofd: verkeerde verpakking. Maar ook de dozen laten zich niet vouwen, bedrukking is toch nog fout gegaan, niemand wil ze, het vouwen duurt veel te lang…….

ONZIN, superenthousiaste reactie, dus ff gaan kijken en uit het RAI treinstation kwamen de eerste boxen me al tegemoet.

GIGANTISCH, je moet het gewoon meemaken. Voelde als een moeder van deze 3.000 dotjes van kinderen.

Daarna achteraf ook nog: trend voor 2011 en de nieuwe naam : rock-‘n-roll trolley.

OK standhouders (AutoVak, AutoRai, on & offshore, Pimavera, Visma, Fashion Days…..), kom maar op en rise and shine !!

Moeders voor moeders op de 9 maanden beurs.

1 Comment

  1. Heb eerst je blog over Madelief gelezen en een traan gelaten.
    Andere emotie bij de trolleys.
    Een prachtig product!
    Succes, met je mooie bedrijf en je goede initiatieven.

Reacties zijn gesloten bij dit onderwerp.