Zoek
Sluit dit zoekvak.

Service en extra stappen horen bij Kado-unieK

Kado-unieK: persoonlijke kado’s of zakelijk promotiemateriaal

Oplossen: ook feestelijk inpakken dat hoort bij de service

service
service

Gerard Buijse van FoxServ: Herma heeft mij al diverse keren zeer goed geholpen als het gaat om zakelijk promotiemateriaal of persoonlijke kado’s de service is top.

Ik waardeer dat ze meer dan bereid is daarbij “een paar stappen extra” te zetten. Zoals helpen inpakken van kerstpakketten of het meteen ook feestelijk inpakken van een kado.

Daarnaast is met haar communiceren bijna als met een “goede kennis die toevallig in die business zit”.Ze is – zoals anderen ook al zeiden – zó persoonlijk en erbij betrokken. Ik “verdenk” haar ervan dat ze haar klanten eerder als “goede vrienden of kennissen” beschouwt.

Dit maakt dat ik met elk nieuw idee – zakelijk of particulier – altijd als eerste naar haar zal gaan.

Meer van Kado-unieK

Blije klanten

5/5

“Werken met Herma is echt heel fijn. Voor onze Rode Kruis vrijwilligers zochten we een mooi eindejaarsgeschenk en Herma dacht mee met onze wensen. Het contact was erg prettig. Ze is enthousiast, schakelt snel en verzorgde alles tot in de puntjes. Even schakelen of sparren tussendoor kan altijd."

5/5

"Wij werken al jaren met Kado-unieK (Herma Goris) en we zijn altijd zeer tevreden met de geleverde diensten. Herma is snel en accuraat in het leveren van onze bestellingen. De service is uiterst betrouwbaar. Onze bestellingen worden op tijd geleverd. Ook bij last-minute verzoeken heeft Herma altijd tijd en is ze ook in staat om op tijd te leveren. Kortom, wij zijn zeer tevreden met Kado-unieK."