Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Trots op je relatiegeschenk, kado of beurs weggevertje

Vertrouw en bouw op mijn 25 jaar lange kennis en ervaring

Mijn doel is: jij bent trots op wat we hebben gerealiseerd

trots
trots

Het antwoord op de vraag wat doe jij met jouw bedrijf Kado-unieK? Ik wil dat jij trots bent als je je kado, attentie, relatiegeschenk maar zeker ook prijsvriendelijk weggevertje geeft.

Strategie

Dus ik ga in overleg, meestal in een brainstormsessie live of via de telefoon: wat wil je, wanneer. Wat zijn je USP’s, wat is het evenement. Moet het door de brievenbus kunnen, wat is je kleurstelling, wat heb je al gedaan (herhaling KAN nuttig zijn…). En ook niet onbelangrijk, wat is het beschikbare budget.

Traject van scratch naar trots

Daarna volgt, meestal via mail, een voorstelling met een aantal artikelen, niet uitgebreids maar met een foto, omschrijving en een paar mogelijkheden.
Op basis van de reactie komen we in een fuik terecht waarbij het voorgestelde hoe langer hoe meer raakt. En niet zelden is het een schot in de roos is.

In dat proces komen ook prijzen, verpakkingsmogelijkheden en aanvullingen ter sprake.
Uiteindelijk gaat het om het totaal plaatje, zeker qua vorm maar ook om het prijsplaatje.
Na opdracht houd ik de klant altijd op de hoogte van de tussentijdse status.
Je hoeft dus nooit te vragen naar veranderingen in leveringsschema!
Ik begrijp dat als je je bestelling ontvangen hebt je bezig bent met je vervolgtraject dus een kattebelletje of en hoe alles ontvangen is volgt meestal als laatste actie.

Kennis en ervaring

Kennis en ervaring
Bij vaste relaties door de jaren heen weet ik wat ze hebben georganiseerd, wat ze willen, in hoeverre en waar het logo erop moet etc.
Hierbij een beeldend voorbeeld.

U zoekt wij vinden iets waar u trots op zult zijn

Klant vond zeep kroontjes op mijn site en wilde ze graag aan klanten geven, maar wel met een logo (kan dat op het zeepje…?). En je wilt natuurlijk niet dat de handen van de ontvanger en al helemaal niet haar (in dit geval) tas naar het zeepje gaat ruiken.

Dus na eerst een passend zakje te hebben georganiseerd, mijn drukker geïnformeerd met de afmetingen van het topkaartje. Vervolgens het prijsplaatje met foto’s van alle onderdelen bij klant neer gelegd.

Opdracht!
Regelen!
Leveren!


Zoek je iets maar weet je niet wat (of wel maar dat maakt het hele proces een stuk eenvoudiger) bel of mail, samen komen we er wel uit!!

1 exemplaar of 6000, wij hebben ideeën en regelen, ontzorgen jou mede door onze mijn 25 jaar lange kennis en ervaring.

Meer van Kado-unieK

Blije klanten

5/5

“Werken met Herma is echt heel fijn. Voor onze Rode Kruis vrijwilligers zochten we een mooi eindejaarsgeschenk en Herma dacht mee met onze wensen. Het contact was erg prettig. Ze is enthousiast, schakelt snel en verzorgde alles tot in de puntjes. Even schakelen of sparren tussendoor kan altijd."

5/5

"Wij werken al jaren met Kado-unieK (Herma Goris) en we zijn altijd zeer tevreden met de geleverde diensten. Herma is snel en accuraat in het leveren van onze bestellingen. De service is uiterst betrouwbaar. Onze bestellingen worden op tijd geleverd. Ook bij last-minute verzoeken heeft Herma altijd tijd en is ze ook in staat om op tijd te leveren. Kortom, wij zijn zeer tevreden met Kado-unieK."