Mijn ultieme doel is dat de klant tevreden is
Check, check double check al moet ik alle pennen testen, service!
Een aanvraag van Wouter Schouls van Case Communicatie uit Ede. Die inmiddels mijn service kent!
Ik ben voor een van mijn relaties op zoek naar een transparante pen, zwart-rode bedrukking en hij moet rood schrijven.
Die pen was snel gevonden, klant blij, Wouter blij, ik blij.
Echter bij levering, ik ben een controlfreak, bleek dat ze blauw schrijvend waren.
Omwille van de snelheid heb ik de producent gevraagd de vullingen naar mij te sturen, ik zou ze zelf wel om wisselen.
Na 3 dagen waren ze nog steeds niet binnen, weer gebeld: 2e doosje zou direct verzonden worden.
Klant bleek zeer tevreden want binnen no time wilden ze een tweede levering. Wel een kritische noot: een paar pennen schreven niet, toch een eerste vereiste van een pen.
Oplossing was dat ik ze allemaal zou testen.
Service he!
Binnen 2 weken werden ze afgeleverd.
Eerst even testen dan afleveren, had toch een ritje naar Ede gepland. Ze waren echter blauw en de eis was zwart.
Dus heb ik weer een doosje vullingen asap laten komen. Een andere oplossing ging meer tijd in zitten.
Ik wisselde de vullingen en testte alle pennen stuk voor stuk. Gelukkig schreven alle pennen!
Maar niets is te veel om de tevredenheid te testen en te bevestigen.
Dit is mijn standaard serviceniveau, service is my middelname!
Een compliment daar doe je het voor…. sneller dan het licht.