Zoek
Sluit dit zoekvak.

Service staat bij Kado-unieK met stip op 1

Bedankje op Schiphol

Relatie komt met klanten aan na bedrijfsbezoek, ik sta als madamme verkleed met wijnflessen uit de wijnproeverij als service te wachten

Een relatie ging met klanten vliegen naar Frankrijk voor een bezoek aan een Design museum. Service op Schiphol.
Daarnaast werden er van een wijnproeverij genoten.
Als herinnering en bedankje is een fles geproefde wijn een leuke geste.
Maar ivm de handbagage is vloeistof en dus ook wijn niet toegestaan.
Dus heb ik de flessen wit en rood in Nederland verpakt maar toen moesten nog aan de deelnemers gegeven worden.
Daar kwam ik dus weer in beeld en verkleedde me als Marie Antoinette voorzien van witte handschoentjes, oogmasker en pruik.
Even op internet gegoogeld naar wat franse teksten, houdinkjes en aan de slag!!

Ik kan me herinneren dat ik een review kreeg met de tekst: Niets is haar te gek.
Nou ja niets….. weinig!!

Ook een toepasselijke een wijntrolley als verpakking.

Meer van Kado-unieK

Blije klanten

5/5

“Werken met Herma is echt heel fijn. Voor onze Rode Kruis vrijwilligers zochten we een mooi eindejaarsgeschenk en Herma dacht mee met onze wensen. Het contact was erg prettig. Ze is enthousiast, schakelt snel en verzorgde alles tot in de puntjes. Even schakelen of sparren tussendoor kan altijd."

5/5

"Wij werken al jaren met Kado-unieK (Herma Goris) en we zijn altijd zeer tevreden met de geleverde diensten. Herma is snel en accuraat in het leveren van onze bestellingen. De service is uiterst betrouwbaar. Onze bestellingen worden op tijd geleverd. Ook bij last-minute verzoeken heeft Herma altijd tijd en is ze ook in staat om op tijd te leveren. Kortom, wij zijn zeer tevreden met Kado-unieK."