Kado-unieK creativiteit en begeleiden van het proces
Je weet niet wat je wel wilt maar in het proces weet je wel wat je niet wilt belangrijk, zeker met spoed
Een spoed aanvraag van Regio Foodvalley: een revers pin.
En dan willen we niet zo’n saai rond of rechthoekig ding met logo of een button.
Maar het moet een modern pinnetje zijn dat ons nieuwe logo wereldkundig maakt EN we hebben ze uiterlijk eerste week oktober nodig.
Aan de slag de creativiteit wordt in stelling gebracht. Wat is belangrijk: vorm en kleur.
Dus we nemen de vorm van de foodvalley als basis en plaatsen daar het logo op.
Ik heb een digi laten maken. De reactie is: zonder de plaatsnamen is de regio niet zo duidelijk, het zou ook een andere regio kunnen zijn en de omtrek van Foodvalley is nog niet heel bekend.
Dus we gaan opnieuw aan de slag.
Een creatieveling die met mij out of the box denkt heb ik aan het werk gezet. Met de volgende 2 resultaten.
Nee dat is het ook niet, maar we zitten wel in een fuik, we weten wat we niet willen en komen in de richting van wat we wel willen. We gaan voor ovaal!
We passen de visual aan en mailen het naar contactpersoon.
Soms heb je diverse mogelijkheden nodig voordat duidelijk is waar je volledig achter kunt staan.
Meestal weten we niet wat we willen maar in het proces wel wat we niet willen.
Daar ben ik voor, je te begeleiden in het hele proces, spoed of niet.