Beurstrolley, maak van de hele beurs UW stand.
Zie uw logo door de beursgangen dansen met uw eigen full colour bedrukte rock-n-roll trolley.
DE 3 VOORDELEN VOOR DE EXPOSANT:
- De hele beurs wordt uw stand, enorme exposure. Ook op de stand van de concurrentie.
- U behaalt een innovatief/vernieuwend imago.
- Uw logo/naam gaat heel Nederland door: goedkoper dan advertenties.
DE 3 VOORDELEN VOOR DE BEZOEKER:
- Geen gesleep met folders en catalogi.
- Trolley is verzamel object.
- Thuis te gebruiken om oa. kranten of speelgoed te bewaren.
DE VOLGENDE 3 BEDRIJVEN GINGEN U RECENT VOOR:
- Boskalis op een beurs in de VS in 2010, resultaat enorme exposure en een prijs voor de beste beursgadget.
- Profine Nederland op de energiebeurs in den Bosch in Oktober 2010, resultaat: jaloerse blikken van andere standhouders, zie www.profine-nederland.nl
- DeliXL, toeleverancier voor de Horeca, op de Horecava in de RAI, januari 2011, Uitgeverij Misset : “beurstasjes zijn zo ouderwets. DeliXl met de beurstrolley trendsetter 2011”.
Geef als eerste een reactie