Beurstrolley, maak van de hele beurs UW stand.

Zie uw logo door de beursgangen dansen met uw eigen full colour bedrukte rock-n-roll trolley.

DE 3 VOORDELEN VOOR DE EXPOSANT:

  1. De hele beurs wordt uw stand, enorme exposure. Ook op de stand van de concurrentie.
  2. U behaalt een innovatief/vernieuwend imago.
  3. Uw logo/naam gaat heel Nederland door: goedkoper dan advertenties.

DE 3 VOORDELEN VOOR DE BEZOEKER:

  1. Geen gesleep met folders en catalogi.
  2. Trolley is verzamel object.
  3. Thuis te gebruiken om oa. kranten of speelgoed te bewaren.

DE VOLGENDE 3 BEDRIJVEN GINGEN U RECENT VOOR:

  1. Boskalis op een beurs in de VS in 2010, resultaat enorme exposure en een prijs voor de beste beursgadget.
  2. Profine Nederland op de energiebeurs in den Bosch in Oktober 2010, resultaat: jaloerse blikken van andere standhouders, zie www.profine-nederland.nl
  3. DeliXL, toeleverancier voor de Horeca, op de Horecava in de RAI, januari 2011, Uitgeverij Misset : “beurstasjes zijn zo ouderwets. DeliXl met de beurstrolley trendsetter 2011”.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie