Krijg de aandacht door een ludieke actie
Ludieke aktie: bedrijfsnaam in chocolade letters


De nieuwste methode om kunststof kozijnen te voorzien van kleur is ProCoverTec van Profine Nederland. Met een mega publiciteits actie kun je dit wereld bekend maken door je bedrijfsnaam in chocolade letters rond te sturen aan de steakholders.
Het projectteam is vanaf het begin van Corona online gestart.
Na dik ander half jaar komen ze bij elkaar om voor het eerst face-to-face te vergaderen.
Het moment om bovendien iedereen te bedanken voor hun inzet en tijd.
Nog 53 dagen tot Sinterklaas, dus hebben we de kapitalen in Tony Chocolonely letters besteld, op ingepakt karton geplaatst, een kaartje met logo en tekst op de achterkant en verpakt in folie.
Je kunt ook denken aan een woord, een bedrijfsnaam of de initialen van medewerkers. Of het karton inpakken in geschenk papier met je logo.
Samen maken we er een mooi relatiegeschenk van!
Ook een leuke guerrilla actie waar legio thema’s aan te hangen zijn.